Sarasota, 27 juli 2014 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Sarasota, 27 juli 2014 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Sarasota, 27 juli 2014

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sarasota

Vandaag hadden we een rustig dagje. Vanmorgen op ons gemakje de koffers gepakt, alhoewel het meeste er nog in zat. En rond een uur of half 11 vertrokken we naar Sarasota. Een relaxed tripje, 1,45 uur rijden en geen files.

Rond half 1 kwamen we aan in een typisch Amerikaans motel langs de weg. Zo zie je ze altijd in de films.
Onze kamer was nog niet klaar, maar we konden heerlijk het zwembad in. De temperatuur was aardig gestegen en zelfs van het zwembad koelden we amper af. Heerlijke drankjes aan de bar doen dan weer wonderen.
Glenn en ik hebben nog heerlijk gekletst met twee Amerikaanse dames. Ze vonden het geweldig dat wij zo'n trip in Amerika maakten en waren erg benieuwd hoe het er bij ons in Nederland allemaal aan toe ging. Over het wel en wee in Amerika waren ze overigens niet te spreken.

Eind van de middag hebben we ingecheckt, heerlijk een douche genomen en op pad voor het avondeten.
Daarna hebben nog even een rondje gelopen, het hotel ligt nl. aan een jachthaven. We hebben even nog wat prachtige boten bekeken en vervolgens ons mandje opgezocht.
Morgen gaan we naar Bush Gardens, daar willen we vroeg zijn, dus op tijd ons bedje weer uit!

• 28 Juli 2014 - 07:39

Kim:

Geweldig hoor Els! Geniet ervan!

• 28 Juli 2014 - 13:47

Els Vanhove:

Dat doen we zeker Kim, het is echt fantastisch!!

• 28 Juli 2014 - 19:54

Joly:

Super leuk om te lezen dat jullie zo genieten Els! gaaf! veel plezier nog!

• 28 Juli 2014 - 20:29

Mike:

Veel plezier in Bush Gardens morgen. Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben daar

• 29 Juli 2014 - 14:17

Els Vanhove:

Hoi Joly, het is inderdaad supre hier. Je hebt het goed geregeld voor ons!!