Busch Gardens 28 juli 2014 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Busch Gardens 28 juli 2014 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Busch Gardens 28 juli 2014

Door: Glenn

Blijf op de hoogte en volg Els

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sarasota

Beste volgers,

Vandaag zijn we naar Busch Gardens gegaan. Voor mij het leukste park van allemaal! Het was een dierentuin en attractiepark in 1. We liepen naar een achtbaan, waar een wachtrij van 60 minuten stond. Hierdoor hebben wij gelijk een Quick Queue pass gekocht. Hierdoor hoefden wij maximaal 10 minuten per attractie te wachten. Om half 1 Amerikaanse tijd, gingen wij op safari. Moeders heeft weer geweldige foto's geschoten. Ook mochten we giraffen voeren, dit was een leuke ervaring.

Daarna nog wat achtbanen in geweest, en wat waterattracties, en uiteindelijk de gaafste achtbaan van het park. Gelukkig ging het dit keer niet onweren, dus konden wij er gewoon in! Net zijn we 'uit eten' geweest, en we misten het allemaal, een pizzeria.
O ja, mam kon de hitte niet meer kwijt, dus ging ze bijna van der stokkie. Natuurlijk hebben wij Ray de dokter bij ons, die voor mam een restaurant zocht waar zij airco hadden. Ray liep alleen 3 km voor op mam, waar die op dat moment geen rekening mee houdt. Dit bracht weer veel hilariteit met zich mee bij Dean en mijzelf.

Moeders ligt nu uitgeteld op bed, Dean leest zijn Donald Duckie, ik schrijf weer een fantastisch verslag en Ray doet de was. Eerlijk verdeeld toch?

Ik vind het wel prima zo, weltrusten!

Glenn Vanhove

• 29 Juli 2014 - 06:56

Marga:

Hahaha, ik zie het helemaal voor me!

• 29 Juli 2014 - 07:46

Gin:

Geweldig! Ook ik zie het voor me! xx

• 29 Juli 2014 - 12:18

Agnes:

Wat leuk om het allemaal mee te mogen maken,en ja zo doen jullie allemaal iets :D nog heel veel fun met z'n viertjes liefs uit het haagje Xxx

• 29 Juli 2014 - 13:59

Els:

Ja zusjes, je ziet het. Ook in Amerika verandert Remi niets haha!!

En Agnes, wat leuk dat je ons zo volgt en de moeite neemt om ons steeds een berichtje te sturen!!

• 29 Juli 2014 - 14:21

Els Vanhove:

En zusje, ik ook niet :-)

• 29 Juli 2014 - 17:33

Angelina En Vince:

Hey vanhovetjes. Wat n gaaf park en leuke foto's. Worden hier n beetje jaloers.....wat n geweldige reis!!!! Een dikke kus voor Els van Vince....voelt ze zich gelijk veel beter hihi. Blijven jullie volgen. LIEFS Vince en Angelina en de rest vd fam.