Dagje luilekkerland, 30 juli 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Dagje luilekkerland, 30 juli 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Dagje luilekkerland, 30 juli 2014

Door: Dean

Blijf op de hoogte en volg Els

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Naples

Vandaag was een dagje luilekkerland. De dag begon goed voor Glenn en mij. We kregen namelijk te horen dat we naar de finale van de International Champions Cup gaan!

Daarna gingen we lekker een dagje luieren aan het strand, de Golf van Mexico. Je kon de pier oplopen waar heel veel vissers waren. Daar zagen we ook nog een paar dolfijnen zwemmen. De dolfijn hebben we nog op een mislukte foto staan en wie hem als eerste vind krijgt een prachtige badjas! Er waren lekker hoge golven wat voor ons erg leuk was. Het mooie weer was ook nog eens mooi meegenomen.

In de avond gingen we nog even naar het winkelcentrum van Naples. Als laatste gingen we lekker bij de Italiaan eten en morgen gaan we al weer naar Key Largo!

• 31 Juli 2014 - 05:33

Marga:

Ook lekker zo'n rustig dagje! Helaas geen badjas voor mij

• 01 Augustus 2014 - 07:52

Ginny:

Wat leuk om jouw schrijverstalent ook eens te bewonderen Dean:-)!
    Lekker zo'n dagje luieren aan het strand. Wat zijn jullie al weer ontzettend zwart! Leuk ook om naar de finale te gaan! Have fun! xx