Miami, 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Miami, 4 augustus 2014 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Miami, 4 augustus 2014

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen begon de dag heel zonnig. We hebben heerlijk ontbeten in het hotel, we zaten daar gezellig op straat en daarna zijn we voor een paar uurtjes naar het strand gegaan.
Rond het middaguur ging het helaas alweer dicht zitten, je hebt hier veel bewolking, dus we zijn ons gaan omkleden en de auto in om Miami te bekijken.
Dat bekijken heeft niet zo heel lang geduurd want de regen kwam met bakken uit de lucht vallen. Man, wat kan het hier stortregenen.
Dus ja, wat doe je dan? Juist, de mall opzoeken en je portemonnee dicht houden. Dat lukte best aardig trouwens.

Om een uur of half 5 hebben we in de mall overheerlijke kipstukjes gegeten en zijn we vertrokken naar het stadion. Nog steeds regende het flink, maar we hadden van Flip 4 mooie poncho's gekregen, dus geen zorgen. Er stonden ook aardig wat files maar we kwamen op tijd aan bij het stadion. En net zoals als hier in Amerika was dit ook weer enorm groot. We zaten helemaal bovenin en gelukkig konden we daar met de roltrap komen.
En geloof het of niet, het was gestopt met regenen. Remi en ik hebben de poncho's wel aangetrokken, het was ondertussen wel wat frisser geworden en de stoelen waren kletsnat. Glenn en Dean gebruikten de poncho als onderlegger.
Voorafgaand moest natuurlijk eerst het volkslied worden gezongen waarna er enorm veel vuurwerk de lucht in ging. Hier doen ze niet zo moeilijk over vuurwerk en een show maken dat kunnen die Amerikanen wel. De 1e helft was niet zo spannend, Liverpool kwam 1-0 voor.
De rust was veel leuker, ook hier weer veel spektakel. Martin Garrix, voor de kenners een 17-jarige nederlandse DJ beter bekend als Martijn Gerritsen trad op, wederom met veel vuurwerk en een gigantische show. En dat allemaal in een kwartier.
De tweede helft was veel leuker, beter voetbal en uiteindelijk won Manchester met 3-1. Bijkomend voordeel, alle doelpunten vielen aan onze kant.
Na de wedstrijd de auto in en naar huis, wat even duurde omdat het een rommeltje was bij het verlaten van de parkeerplaats.

Nu even het verslag maken en gauw ons bedje in. Om 7 uur gaat het wekkertje en gaan we ons opmaken voor het laatste deel van de reis.
We vliegen morgen om 12.15 uur naar New York en daar blijven we nog 5 nachtjes!!!!!

• 07 Augustus 2014 - 21:45

Angelina:

Die Amerikanen maken van alles 1 groot feest/spektakel! !!! Wel een belevenis. Brad erg jaloers als liverpoolfan. Jammer dat het weer zo wisselvallig is maar jullie genieten er niet minder om. X