Dag 1 New York 5 augustus 2014 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Dag 1 New York 5 augustus 2014 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Dag 1 New York 5 augustus 2014

Door: Dean

Blijf op de hoogte en volg Els

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag gingen we naar New York. De dag begon niet best. We hoorden dat onze vlucht drie kwartier vertraging had... even balen maar dan toch onze koffers inleveren. We werden we al snel weer blij want deze aardige meneer vertelden ons dat we namelijk met een vroegere vlucht mee konden. We hoefden daardoor helemaal niet te wachten en we vertrokken drie kwartier later al!

Nadat we geland waren gingen we met de taxi naar het hotel. We hadden natuurlijk weer een Zuid-Amerikaan die bleef vragen om een fooi aan het einde van de rit. Het hotel zag er prima uit. Alleen erg jammer dat het zwembad al om 18.00 dicht gaat.

Daarna zijn we in New York naar Times Square gegaan en hebben een beetje rondgelopen. Het is allemaal lekker overdreven groot. Zoals de M&M store waar we in zijn gegaan. De store was drie verdiepingen hoog! Dat was erg gaaf om te zien en ze hebben echt heel veel verschillende kleuren en soorten M&M! Ook zijn we naar de Apple Store geweest. Het is daar nog drukker dan in Miami en ook hier was dus niets te merken van de crisis.

Iedereen was toen wel zo'n beetje moe en hebben we besloten om te gaan eten en daarna niks meer te doen.

De foto's komen er nog aan!

• 06 Augustus 2014 - 07:41

Ginny:

Was dus weer een goede tip van Flip de M&M Store! Have fun there. xx

• 06 Augustus 2014 - 07:49

Marga:

New York is overweldigend maar wel heel leuk. Hebben jullie die New York passes nog aangeschaft? Heel veel plezier in de Big Appl, ben benieuwd naar de foto's xx

• 06 Augustus 2014 - 09:47

Agnes:

Leuk weer om alles te lezen,hoop dat jullie het naar je zin hebben in NY maar dat zal vast wel ik kijk net als de andere uit naar de foto's ...geniet er nog lekker van want ohoh wat is het snel gegaan veel liefs van ons Xxx

• 06 Augustus 2014 - 14:40

Els Vanhove:

Voor de oplettende thuisblijvers, wij zaten niet in de toeristenbussen waar de aanrijding mee plaats vond. We zijn er wel geweest, het was een grote ravage en hot news. Wij hebben nog nooit zoveel cameraploegen gezien. Later zagen wij hier op tv dat het een flinke aanrijding is geweest met aardig wat gewonden. Die waren overigens al weg toen wij daar liepen, gelukkig.
    Op naar een mooie dag vandaag!!