Dag 13, 28 augustus, Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Dag 13, 28 augustus, Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Dag 13, 28 augustus, Ubud

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

29 Augustus 2018 | Indonesië, Ubud

Gisteren zijn we na een lekker ontbijtje met een goed uitzicht om half 9 opgehaald. Tijd voor een sportieve morgen., raften staat op het programma. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ben afgehaakt. Ik ben toch niet zo’n held als ik dacht en als ik eenmaal in de boot zit kan ik er niet meer uit. En daarmee zou ik voor iedereen de pret kunnen bederven. 

Toen we aankwamen bleek het om een afdaling van 2 uur te gaan, dus ik vond het helemaal best. 

Ik ben met de chauffeur naar het eindpunt vertrokken en de mannen zijn na een instructie de boot ingestapt, samen met 3 andere dames.

Jammer genoeg heb ik er niets van kunnen zien, want ze zaten echt diep in de bossen. Maar ze hebben zeker genoten. De laatste afdaling werd toch wat hachelijk omdat ze de kant van een waterval op dreigden te gaan. En dus moest de gids ingrijpen en gingen ze achterste voren via de goede weg naar beneden.

Gelukkig hadden de mannen onderweg de tijd om foto’s te maken zodat ik die in ieder geval bij het verslag kan zetten.

Na het raften stond er een lunch voor ons klaar en daarna weer richting de cottage. 

’s Middags hebben we heerlijk bij het zwembad gezeten en genoten van het zonnetje. En in de avond weer een restaurantje op gezocht voor het diner.

Vandaag vertrekken we richting onze laatste bestemming, Legian Beach, waar we 6 dagen heerlijk kunnen genieten van zon, zee en strand. En alle bijzondere indrukken die we de afgelopen dagen hebben opgedaan op ons in kunnen laten werken. En bijzonder was het zeker!


  • 29 Augustus 2018 - 07:34

    John En Jacqueline Tuijt:

    Hallo Vanhoventjes,
    Jammer dat de rondreis er al weer op zit!
    Jullie hebben een hele mooie reis gemaakt en wij hebben
    genoten van de reisverslagen die Els schreef! Net of we er
    ook een beetje bij waren.....
    Geniet nog lekker van de laatste dagen.
    Groetjes, John en Jacqueline

  • 29 Augustus 2018 - 22:39

    Ginny:

    Wat een fantastische reis hebben jullie achter de rug. Nu lekker even bijkomen van alle indrukken en lekker uitrusten. Geniet nog van de laatste dagen! Liefs van ons 4tjes en dikke knuffels! Xxx

  • 30 Augustus 2018 - 10:24

    Marga:

    Gaaf mannen, gelukkig ging het goed. Nu nog lekker genieten van de laatste dagen

  • 30 Augustus 2018 - 10:55

    Tante Patty:

    Wat zijn jullie ondernemend en actief bezig. Een geweldige reis met vele verschillende aspecten. Els wat heb jij een paar stoere, leuke mannen , en heel sportief, raften , oei.
    Glenn ik zie steeds meer trekken van mijn vader, jouw overgrootvader in je. Mooi !
    En nu nog even heerlijk genieten van de sfeer van Legian.
    Vele mooie uren nog en liefs voor jullie viertjes,
    Tante Patty en oom Jan.

  • 05 September 2018 - 14:42

    Jan:

    Wat gaaf dat jullie dit gedaan hebben! Daar had ik wel bij willen zijn.
    Groet
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 9251

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2018 - 05 September 2018

Indonesie

22 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Verenigde Staten

Landen bezocht: