Miami, 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Miami, 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Miami, 3 augustus 2014

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami

Vanochtend hebben we Key West achter ons gelaten samen met heel veel bewolking. De laatste nacht in Key West heeft het flink geregend en geonweerd, de straten stonden blank.
We moesten de zelfde mooie route terug nemen richting Miami en al gauw bleek dat we ook vele mooie donkere luchten tegemoet reden. We hebben dan ook een paar flinke buien gehad onderweg.

Rond half twaalf reden we Miami binnen, we kregen meteen een cultuurshock te verwerken. Waar we de afgelopen week in mooie en rustige plaatsen geweest waren kwamen we nu terecht in een drukke bruisende stad, met enorme gebouwen. Ook wel weer heel leuk om dat verschil zo te zien na drie uurtjes rijden.

Het was erg bewolkt maar nadat we ingecheckt hadden moesten we nautuurlijk toch even naar Miami Beach, nog geen twee minuten lopen van ons hotel. Beetje somber vanwege het weer, geen Baywatch mannen gezien, maar toch erg mooi met al die palmbomen.
In de middag zijn we de mall ingedoken waar de mannen een bezoekje wilden brengen aan de Apple store. Wat een drukte in die winkel, daar was echt niets van een crisis te merken. Zo'n twee uur later stonden we weer buiten, vele euros/dollars armer, maar de jongens waren o zo blij met hun aanwinst!!

's Avonds hebben we heerlijk gegeten en zijn we even Ocean Drive opgelopen, de straat waar ons hotel zit. Wat een mensenmassa, dure auto's, mensen die in het gras lagen te slapen of zoiets en toch ook veel politie. We waren door de hoteleigenaar gewaarschuwd, het is hier "veilig", maar we moesten wel goed op onze spullen letten. Heerlijk gevoel geeft dat kan ik je vertellen!!
Dan toch maar heerlijk terug naar ons veilige hotel en hopen op beter weer morgen zodat we toch nog even naar het strand kunnen gaan.

• 04 Augustus 2014 - 16:06

Ginny:

Hier weer een tip van Flip. Ga als je tijd hebt even naar Coconut Grove, daar kun je pas leuke, knettergekke lui spotten. Star Island is ook een aanrader evenals Parrot Jungle. X
    Ps: The Baywatch People lopen in LA! :)

• 04 Augustus 2014 - 16:38

Marga:

Die Flip heeft goede ideeen.
    Voor vanavond (voor ons vannacht) veel plezier bij Man United-Liverpool xx

• 04 Augustus 2014 - 21:06

Natasja:

Ziet er weer super uit allemaal! Echt een vakantie om nooit te vergeten. Blijf lekker genieten,