De reis, 22 juli 2014 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu De reis, 22 juli 2014 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

De reis, 22 juli 2014

Door: Els en Dean

Blijf op de hoogte en volg Els

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Gisteren zaten we dan eindelijk in het vliegtuig. We moesten nog een klein hobbeltje nemen, een 0 of en O, ik zag het verschil niet. Maar voor Esta dus wel van belang. Geen nood, we konden ter plekke een nieuwe aanvragen en dat duurde gelukkig nog geen 5 minuten. Probleem opgelost en niets stond een geweldige vakantie meer in de weg.

Dan snel even een ontbijtje genuttigd en op naar de gate. En ja, daar stonden we ineens in de rij met Hans Klok. Of dat ons nu zo'n goed gevoel gaf, daar waren we nog niet uit. We hebben in ieder geval geen vertraging gehad en met het overstappen ging ook alles goed. Vervolgens de auto ophalen die je daar ter plekke kan uitzoeken. We hebben een iets grotere genomen anders pasten de koffers niet.
Ze staan daar op de parkeerplaats voor het uitkiezen, Glenn wilde graag een witte Dodge en ongelooflijk maar alles gaat automatisch in dat ding. En het zit nog fantastisch ook.
Beetje jammer was dat we aankwamen met regen, maar dat mocht de pret niet drukken. We waren bovendien te moe om daar nog wat van te vinden.
Het hotel lag gelukkig vlakbij het vliegveld en moe maar voldaan rolden we heerlijk ons bedje in.

• 24 Juli 2014 - 07:40

Marga:

Mooi dat alles goed is gegaan. Dat met die Esta hebben wij ook een keer gehad. Nederlandse paspoorten hebben geen klinkers alleen medeklinkers in de nummers. Dat vergeet je nooit meer! xx

• 24 Juli 2014 - 07:57

Ginny:

Haha, Vanhoofkes toch! Fijn dat alles goed is gegaan. Hebben de slaappillen hun werk gedaan of toch last van een jetlag? X

• 24 Juli 2014 - 11:03

Gooitske:

LOL, herkenbaar mbt de auto. De laatste keer kozen mijn kinderen de auto met de meeste krassen en deuken:)

• 24 Juli 2014 - 14:16

Els:

Hoi Gooitske, onze jongens en dan met name Glenn, rijdt graag in stijl, haha. Een auto met krassen en deuken was ook goed geweest!