Laatste loodjes! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Els Vanhove - WaarBenJij.nu Laatste loodjes! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Els Vanhove - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes!

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

10 Augustus 2018 | Nederland, Wateringen

Over 6 dagen is het dan zover. Op 16 augustus vertrekken wij met z'n viertjes naar Indonesië om daar een hele mooie rondreis te maken. Het land waar papa/opa vandaan komt en waar zoveel mooie dingen te zien zijn. Hoe bijzonder is dat dat wij dit met ons viertjes gaan doen.

De voorbereidingen zijn natuurlijk al in volle gang. De laatste werkende loodjes zijn zoals welbekend "zwaar", maar het wordt vanzelf donderdag.

Met het maken van ons reisverslag kunnen we vastleggen wat we allemaal zien en meemaken en hebben we een mooie herinnering voor als we terug zijn. En op deze manier kunnen jullie meegenieten van al het moois wat we daar gaan zien. Wij gaan er in ieder geval van genieten en er een fantastische vakantie van maken!

• 10 Augustus 2018 - 11:20

Ginny:

Hallo lieverds,
    Heel bijzonder en zo leuk om dit samen te doen! We zijn zo benieuwd naar jullie belevenissen en we gaan jullie dan ook op de voet volgen! Succes nog even met de laatste voorbereidingen.
    Liefs Ginny en Ruud.

• 10 Augustus 2018 - 12:23

Els Vanhove:

Dank je wel zus Dat gaat lukken!

• 10 Augustus 2018 - 13:49

Diny En Paul:

Heel veel plezier

• 10 Augustus 2018 - 14:25

Marga:

Het zal zeker een mooie reis worden., en ik ga jullie absoluut volgen. Zowel via internet als letterlijk

• 10 Augustus 2018 - 14:30

Arno Siemons:

Heerlijk! Geniet me volle teugen van wat dit land jullie allemaal gaat brengen.
    P.S. Neem een kilo trassi voor me mee in het vliegtuig.

• 10 Augustus 2018 - 16:12

Marja:

Lieve Els en mannen,
    Geniet mateloos van elkaar en deze prachtige reis

• 10 Augustus 2018 - 17:15

Karin:

Hoi hoi. Wat een bijzondere reis gaan jullie maken. Geniet met volle teugen. Ik ben ook heel benieuwd wat jullie van Indonesië vinden. Nog een weekje bikkelen en dan gaat het gebeuren!!! Spannend!!! Ik hoop dat wij jullie kunnen volgen. Liefs Wil en Karin. xx

• 11 Augustus 2018 - 05:49

Renate De Kok:

Dat gaat een prachtige reis worden. Ik ga jullie zeker volgen. Geniet ervan. Een hele fijne vakantie. Liefs Renate

• 11 Augustus 2018 - 11:57

Pauline:

O wat een gave reis gaan jullie maken met zijn allen! En wat leuk dat jullie dat delen! Veel plezier! Liefs, Pien

• 11 Augustus 2018 - 12:01

Angelina :

Heel veel plezier vriendjes, genieten!
    We gaan jullie zeker volgen op deze mooie reis. Xxx

• 12 Augustus 2018 - 21:18

Tante Patty,:

Lieverds,
    Wat geweldig dat jullie op zoek gaan naar jullie roots. Het zal jullie vast heel dicht bij pappa en opa brengen. Een hele fijne en smakelijke reis. Dikke knuffels oom Jan en tante Patty.

• 14 Augustus 2018 - 12:18

Jacqueline Tuijt:

Hallo Raymond,Els,Glenn en Dean,
    Wij wensen jullie een hele mooie en goede reis toe en gaan jullie natuurlijk ook volgen want zijn reuze benieuwd naar jullie belevenissen. Heel veel plezier! Groetjes John en Jacqueline.

• 15 Augustus 2018 - 06:47

Marian Hihzelendoorn:

Vandaag gaat het beginnen

• 15 Augustus 2018 - 09:29

Jan Kort Jr:

Dag Els, Raymond, Glenn en Dean,

Nu dan echt de laatste dag voor vertrek. Ik wens jullie een hele goede vlucht toe en een onvergetelijke reis door het land van roots & rawits. Ik ga jullie met plezier volgen.
    Liefs, neef Jan